خبرهای داغ:
با همت خیران جهادگر؛

نذر آزادی ویژه اربعین حسینی در بام ایران 

 به همت دو گروه‌ جهادی، شوراهای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری و حمایت ستاد دیه استان، زمینه آزادی ۶ زندانی جرایم غیر عمد و ۵ زندانی با ارفاقات قانونی به نیت نذر  اربعین فراهم شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۴۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، آیین نذر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ، حیدری مدیر کل زندان های استان، مجمع خیرین بختیاری و گروه جهادی شهید محمدیار خدادادی برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم با تسلیت اربعین حسینی و تجلیل از اقدام خداپسندانه خیران و گروه های جهادی در زمینه آزادسازی زندانیان گفت: امروز اگرچه بازماندگان از سفر اربعین هستیم اما در جمع کسانی هستند که به دنبال آزادی زندانیانی هستند که به یاد و خاطره اسارت آل الله است و جا دارد تشکر کنم از بانیان این جلسه بسیار ارزشمند، آقای حیدری ریاست محترم سازمان‌های زندان‌های استان و همچنین مجمع خیرین عزیز استانمان و بزرگوارانی که از استان اصفهان در جمع ما حضور پیدا کردند.
وی یادآوری کرد: نزدیک به ۱۳۵۰ میلیارد تومان کمک توسط خیرین و مجموعه سپاه و بسیج طی چند سال گذشته برای نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری جمع آوری و توزیع شده که یک قلمش حدود ۸۰۰۰ سری جهیزیه بوده است.
سردار اکبری ادامه داد: حوزه خدمتگزاری مجمع خیرین بختیاری کل کشور است یعنی این نیست که مختص استان چهارمحال و بختیاری و بخش بختیاری نشین باشد و دوستان ما گهگاهی به استان کرمان، زاهدان و جاهای دیگه هم می‌روند ولی بیشتر محوریت آنها در استان چهارمحال و بختیاری است که بخش‌های محروم زیادی در استان داریم . 
وی با اشاره به تاکیدات آموزه های دینی و بزرگان در زمینه خیرات و اعمال صالح ، اقدام خیران را موجب رضایت الهی و دعاگویی خانواده های محترم زندانیان آزاد شده دانست.
گفتنی است ؛ در این روز به همت دو گروه‌ جهادی و شوراهای حل اختلاف استان و با حمایت ستاد دیه استان، ۵ نفر از زندانیان جرایم مالی  با اهدای مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و ۶نفر با ارفاقات قانونی مانند آزادی مشروط ، مجازات های جایگزین حبس و غیره جمعا ۱۱ نفر آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
 
مجید صیادی رئیس ستاد دیه استان هم گفت:  تعداد زندانیان استان ۱۰۲ نفر و کل بدهی آنها ۴۷ میلیارد تومان است.

 صیادی در خصوص اشتغال زندانیان، خاطرنشان کرد: یکی از گروه‌های جهادی با اداره‌کل زندان‌های استان توافقاتی داشته که در صورت وجود شرایط کاری، زمینه آزادی تعداد زیادی از مددجوایان در بحث قالی‌بافی فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار